2010. március 31., szerda

Együtt alkottunk!

Nagyon örültem, mikor az Éva (Murano Manufaktúra) engem is megkeresett az ötletével, és rettentő boldog voltam, hogy részt is vehetek benne. Nem csak az alkotás öröme az ami feldobott, hanem a játék maga!
Így hát, két legyet ütöttem egycsapásra!

De be kell valljam, őszintén, hogy nem számítottam rá, hogy pont engem sorsol ki a gép, ezért nem is gondolkodtam rajta, hogy mi lenne ha.....
Így most aludnom kell egyet, hogy kiötöljem mi legyen a következő alkotásunk témája.
Igyekszem minél előbb kitalálni és a részletekről tájékoztatni Titeket!

Köszönöm a megtiszteltetés, hogy Én lehetek pár hétre a játék következő háziasszonya.

Ezúton is Gratulálok Mindenkinek a fantasztikus szerepléshez!

Ha bárkinek még kedve van Velünk játszani vagy hozzánk csatlakozni, akkor annak a jelentkezését is szeretettel várom.

Én a következő nem túl régen készített, muranoi üvegből, muranoi pálcából és millefioriból kemencében kisütött medálomat küldtem.:-)



A pontos előzményeket megnézhted itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése