2010. március 17., szerda

Kedvet kaptam a Lányoktól!

Én is, Én is....gondoltam, miután láttam a Lányoknál, hogy büszkén beteszik a blogukba azt a Szemezgetőt, amiben a munkájuk szerepel.
Én is kedvet kaptam.
Sőt, nagyon köszönöm Kedves Ibolyám, Vancsavarr - azaz Anikó, és nem utolsósorban Golditabi, sajnos a keresztnevedet nem tudom, hogy beválogattátok 1-1-1 munkámat a szemezgetőtökbe.
Persze mindenki azt mondta, hogy magamnak köszönhetem, így szeretnék Én is büszkén beállni a lányok sorába és megmutatni, a beválogatott ékszereimet.:-)

Ami még szintén nagy örömmel tölt el, az az, hogy ezek a szemezgetők egymás után jöttek.
Csobbbb, Csobbbb, Csobbbb!!!:-)))))

Az első csobbanás : A szürke hétköznapokban volt, itt az "egyedül nem megy fülbevalóm látható"



A második csobbanás: A négy őselem/2 a Víz, ebben a Hullámzás gyűrűm,



és a harmadik csobbanás: Az Élet napos oldal volt, ahol a Mandarin üveggyűrűm került be a szemezgetőbe.



Jó érzés, ha kreatív és ügyes lányok-asszonyok dicsérik a munkáimat, akiknek Én is nagy rajongója vagyok!

Köszönöm!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése