2010. március 28., vasárnap

Soproni séták, hangulatok

Az elmúlt héten Sopronban voltunk, ugye már írtam nagy találkozásomat a lámpagyöngyökkel, de szeretnék még írni a városról is, mert annyira a szívem csücske. Úgy pihentünk ahogyan szoktunk...sétáltunk, és sétáltunk és sétáltunk…

Nagyon szeretünk utazni, ha tehetjük, mindig megyünk valamerre. Én pedig imádok fotózni, ez az egyik hobbim. Bármikor és bármit szívesen lefotózok. Hosszú távú terveim között szerepel majd egy fotótanfolyam, hogy úgy igazán értsek is majd egyszer a fényképezéshez.
Igaz, engem most az sem tart vissza, hogy csak kis gépünk van (ami ráadásul nem is az enyém, hanem a húgomé, kissé kisajátítottam) és csak ösztönből komponálok és a magam kedvére fotózgatok.

Sopronban is ez volt a helyzet, a gép a sétáinkon hozzám nőt és bármi ami a fantáziámat megmozgatja azt lefotóztam.
Most is csináltam vagy 200 képet 5 nap alatt. És ennél csak többet szoktam.

Mivel Sopront mindketten a párommal nagyon szeretjük, és sokszor eljátszunk a gondolattal, hogy milyen jó lenne ott élni, így amikor csak tehetjük elmegyünk oda. A belváros egyszerűen csodás (igaz most teljesen fel van túrva), a kockakövekkel(ami amúgy is a gyengém), a kis házakkal,háztetőkkel (ami a másik gyengém) kacskaringós utcákkal, és a szebbnél szebb kapukkal, átjárókkal. Még akkor is szépek ha épp levannak pukkanva.
Számomra csodás hely és imádok ott lenni.

Ezek a képek csak hangulatok, egy kis ízelítő, ahogy Én láttam.

Kopogtató - kapu - átjáró


Tűztorony


Kapu esernyővel


Gyógygödör macskával


Anubisz, hisz még Sopronban is megtalálom Egyiptomot

2 megjegyzés: