2010. április 18., vasárnap

Ligeti Rock and Roll - újra együtt alkottunk!

Újra együtt alkottunk, mert játszani és alkotni jó!

Az Éva és a sorsoló gép jóvoltából én lettem az Alkossunk Együtt második forduló háziasszonya.
Sokat agyaltam az új felhíváson, mert valami hozzám közelit de mégis valami olyan témát szerettem volna feldobni ahol mindkét technikával egyformán (fusing és lámpagyöngy) lehet szárnyalni és alkotni.
Így lett a második forduló alap motívuma a Ligeti Rock and Roll.
Köszönöm az aktív részvételt és közreműködést, nagyon boldog vagyok, hogy ennyien velem játszottatok!:-)
A nevekre kattintva az alkotók blogját találjátok meg!

Nem csigázom tovább a kedélyeket...lássuk hát a MUNKÁITOKAT !:-)
(a fotók sorrendje: hát persze, hogy ABC)





 








 Kinema (Kis-Németh Marcsi)



























GRATULÁLOK MINDENKINEK!

A következő játék háziasszonya: Kreatívmanó!

4 megjegyzés:

  1. Szupi :)) Mindenki nagyon szépet csinált szerintem!! Gratulálok lányok és nagyon várom a harmadik fordulót!!! ;)

    VálaszTörlés
  2. ugyesek vagyunk, gratulalok en is mindenkinek, vidam darabok szulettek. Varom a 3.fordulot!, s koszonom a jatekot!:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok mindenkinek, nagyon szépek születtek! :-)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok Lányok! Kukkantsatok be hozzám ha szeretnétek csatlakozni a móka harmadik fordulójához ;)

    VálaszTörlés