2010. április 7., szerda

Miért éppen KINEMA...

Az úgy kezdődött, hogy....

Pár hónappal ezelőtt mikor először úgy éreztem, hogy megszeretném mutatni másoknak is a munkáimat, elkezdtem neveken gondolkodni. 
Amit biztosan tudtam, hogy valami olyan nevet szeretnék ami "belőlem" van, a nevemre utal.

Egy név kitalálásához, nem elég a kreativitás, a kézügyesség, szükség van a szavakkal való játszadozásra is. Ebben pedig a férjecském jött a segítségemre. A családban Ő a szózseni! 
Így találta ki nekem a KNM Üvegvilágot! Ami akkor nagyon tetszett. 

Aztán elkezdtem netezni, a nevet használni és így használat közben kezdtem egyre jobban érezni, hogy valami nem az igazi. Valahogy rövidebb frappánsabb nevet szeretnék, ami még jobban rám fókuszál. És persze ki máshoz fordulhattam volna, mint ismét a szózsenikémhez, aki nagyon jól ismer engem.:-)) És igen, kitalálta azt a nevet, ami egyből ütött, és úgy éreztem EZ AZ, ezt kerestem. 
Ez lett a KINEMA, azaz KIs-NEmeth MAria.

Szeretném hogy majd az új nevem szép lassan átvenné a helyét,a réginek.  Mivel csak nemrég kezdtem a blogírásba is, nem ismernek annyian, most könnyebb az új nevemet a köztudatba beültetni.

Remélem Nektek is annyira fog majd tetszeni, mint Nekem.:-)



2 megjegyzés:

  1. nekem tetszik! Eloszor azt hittem a Cinema-ra vmi szojatek, de neved latva vilagos lett az eredet! En is jo sokaig eljatszadoztam a jo hosszu nevemmel, aztan egyszer csak bekattant a Glassimo, s maradt is:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Judit!

    Nagyon köszönöm!:-)

    VálaszTörlés