2010. május 15., szombat

Frissen, üdén, megújultan!

Elég kezdő blogbetyár vagyok, intenzíven talán 2 hónapja művelem ezt a számomra új műfajt, ezért igyekszem tájékozódni, infókat gyűjteni a neten. Így történt ez pénteken is, mikor épp aktuális nézelődő körutam alkalmával szinte belebotlottam egy weboldalba, amit Kéner Eszter a "Google-Angyal" működtet. 
Nála találtam egy szuper cikket a Blogger vadonatúj sablontervezőjéről.
Bele is vetettem magam a nézelődésbe/tervezésbe, és már 2 napja  nem bírok leszakadni róla. Iszonyatosan  élvezem, mert nagyon jó ez az új sablontervező. 
Sok új alapsablon is van olyanoknak, akik nem tudnak vagy épp nem akarnak szöszmötölni az alapokkal sem, de végre gondoltak olyanokra is, akik szeretnek tervezgetni, saját arculatot kialakítani, és mindehhez még érteni sem kell a weblapkészítéshez!
Én legalábbis nagyon élveztem, hogy külső segítség nélkül, végre saját arcomra formálhatom (persze azért keretek között) a blogomat.
Végre találtam türkiz-zöld hátteret, amit régóta kerestem és ami még nagyon klassz benne, hogy 3 hasábos beállítást is tud, ami számomra megint egy szuper találkozás.:-)
Persze azért itt csak alap sablonokkal lehet operálni, de rengeteg variációs lehetőséget ad arra, hogy az egyéniséged még jobban kijöjjön. sok-sok egyéni háttérkép közül választhat, az elrendezésben, színekben pedig agyon variálhatod magad. Már ha van kedved!:-)

Én már két napja csinosíthatom a sajátom, és nemigen tudtam eddig megunni.:-)
Alapszínekben végre a régi elképzelésemet valósíthattam meg a türkiz-zöld kombinációt , de azért kis rózsaszín-lila tónusokkal megbolondítottam. Ez lett a végeredmény (remélem), nekem nagyon tetszik, friss és üde lett! Ez volt a célom!
Nektek mi a véleményetek róla?:-)  Akár szavazhattok is erről a blogom oldalsó hasábjának az alján. Közvéleménykutatok!:-)

Ha pedig Ti is kedvet kaptatok egy kis újításra, mert már épp unjátok vagy eddig sem volt a legtökéletesebb a blogotok csak ajánlani tudom ezt az új blogtervező sablont.
Nincs más dolgotok, csak annyi, hogy  draft.blogger.com cím alatt kell bejelentkezned a saját blogodba, legyél akár Bloggeres vagy Blogspotos. Ha ezen keresztül bejutottál akkor a Beállítások alatt megjelenik a Sablontervező és jöhet az alkotás!:-)

Egy videót is megnéznétek a sablontervezőről,  itt.

15 megjegyzés:

  1. Koszi Marcsi a linket, megnezem en is!:) Nagyon ude- nyarias lett a blogod!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy megosztottad velünk! Meg is nézem, milyen lehetőségek vannak!

    VálaszTörlés
  3. Lányok, ha megnéztétek, kíváncsi lennék nektek is bejött-e annyira mint nekem?!:-)

    És köszi Judit!:-)

    VálaszTörlés
  4. Tetszik, tényleg jó nyárias szín! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, örülök ha Nektek is tetszik.:-)

    VálaszTörlés
  6. kicsit jatszottam en is uj formakkal, elrendezessel, szinekkel...aztan maradt a regi:)
    Mivel sok a szines foto, ekszer stb a blogomon, mindenkepp nagyon semleges, sima, egyszeru hatteret akarok, ( a fekete, feherrel tul nagy a kontraszt, egyeb szinek mar dominaloak) - ugyhogy egyelore maradok a szurkenel...az elrendezesen majd azert probalok vmit varialni..
    Koszi megegyszer, hogy megosztottad velunk!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon klassz, szép lett a tied is.. ki fogom próbálni csak semmire sincs időm így az államvizsga előtti hajtásban. De ez egy nagyon jó ötlet és lehetőség szerintem!

    VálaszTörlés
  8. Megértelek Judit!:-)
    Én a zöldet (ami volt) csak azért választottam mert az állt legközelebb ahhoz amit szerettem volna. Nem voltam elzsibbadva tőle.:-)))
    Ezt most nagyon szeretem.
    Szerintem is az ember csak akkor váltson, ha amit talál az olyan wow érzés.:-)))
    De azért jó vele kísérletezni még ha nem is vált az ember lánya.:-)Érdemes kipróbálni, még arra is jó ezek szerint, hogy megerősítsen, hogy ami van, az tetszik, az a legjobb választás.
    Én élveztem a kísérletezést, mert vizuális típus lévén minden apró mütyürt, színt, beállítást stb. picit megváltoztattam és néztem az összhatást. Aztán vissza..míg alakult a végeredmény. Jót játszottam.:-))

    Köszi a visszajelzést!:-)

    VálaszTörlés
  9. Köszi DoRcY!
    Próbáld ki, majd ha leállamvizsgáztál!
    Drukkolok!:-)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó ez a kékbe hajló zöld, vagy zöldbe hajló kék. :-)))

    VálaszTörlés
  11. Köszi Éva!:-)))
    Azért örülök, hogy Nektek is bejön!:-)

    VálaszTörlés
  12. Nekem is nagyon tetszik! Én is a több hasábos sablonokat szeretem.

    VálaszTörlés
  13. Nekem is bejön a több hasáb! A friss és a fontos infók fenn vannak, és ez szerintem praktikus.

    VálaszTörlés