2010. május 27., csütörtök

Kirakatban a nyitási kedvezmény!

 Tegnap este elkezdtem feltölteni a régi ékszereimet az újdonsült Meska boltomba és akkor vettem észre, egy új funkciót: a Meska kirakatot.:-)
És nagyon megörültem, hogy most már nem csak a logót tudom kitenni a hanem a boltom polcain levő ékszereim is láthatóak közvetlenül a blogban! És még a fazonját is alakíthatom...:-)

Lehet, hogy ti már észrevettétek?
Én mostanában nem Meskáztam és nekem ez újdonság! Rögtön ki is próbáltam és már itt fityeg a blogom tetején/oldalán!
Ha nektek még nincs, próbáljátok ki! (Már aki Meskás)
A saját Te Meskád legalsó pontjánál megtalálod a  és a kódot beillesztve Te is rögtön kirakat tulajdonos lehetsz!:-)




A Meska Boltom NYITÁSI KEDVEZMÉNYE: -30%!
Aki hallja adja át!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése