2010. május 6., csütörtök

Tavaszi vihar - ajándékba!

 Még soha nem örültem az esőnek ennyire, mint ma.
Szeretem az esőt, de nem vagyok egy eső fan, inkább egy jó kávé mellett egy teraszról, vagy épp a lakásból figyelve élvezem igazán.
De mikor írta a Momo, hogy ma vette kezdetét a felajánlásomra való jelentkezés, akkor nagyon megörültem, hogy a tavaszi vihar medálom épp egy esős napon indul útjára és várja leendő gazdáját.
Talán más is úgy érzi majd, mint én, hogy a medálom színe egy tavaszi, esős, kissé viharos ég színeit hordozza magában és szívesen viselné?!:-)


A medált egy egyszínű lila és egy cirmos lila, speciális fusing üvegből, üvegrogyasztás (fusing) technikával készítettem.


Méretek: 1,6 x 3,6 cm

Bármilyen láncon remekül mutat, igaz én egy szép egyszerű ezüstláncra ajánlanám! :-)


Sok sikert a sorsoláshoz, és a játékban való részvételhez látogassatok el az AJÁNDÉKBLOG  oldalára!

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű üvegeket készítesz! Már szemezek nagyon velük! Még egy kicsit rágyúrok a befoglalásra, aztán alaposabban szétnézek nálad! :-)

    VálaszTörlés
  2. Jajj, Vera, nagyon köszönöm!:-))))
    Ha eddig nem volt időd, akkor várlak bármikor szeretettel!:-)

    VálaszTörlés