2010. június 25., péntek

Alkalmi viselet - magas gallérban

Nagyon szeretem a collar choker, azaz magas gallér nyaklánc hosszt. Ez általában 31-33 cm közé esik, és szorosan a nyak közepére fekszik. Azokon a nőkön akiknek hosszú vékony nyaka van, szerintem olyan nőies, és kecses. Kiemeli a nyakat és oda vonzza a tekintetet, elegáns és kicsit olyan arisztokratikus is egyben. 
(Ha nem lenne kerek fejem és tömzsi nyakam tutira csak ilyet hordanék.:-D)

Sajnos eddig nem volt nagy sikere ennek a hossznak, talán ha írok róla más is megkedveli. Igaz, ez pont az a hossz amit fel kell próbálni, és akkor üt, olyan..húúúúúúú, ezt nem gondoltam volna, hogy ennyire jól áll típus.
Ez a nyakláncom is egy ilyen, collar choker. A fekete organza szalagtól, egy alkalmi viselet. A fusing medált egészen apróra csináltam pont azért, hogy ne legyen domináns, és persze nehéz, hogy kiemelje a nyakat, ne pedig elvonja róla a figyelmet. 
Épp ma próbálta fel egy kedves ismerősöm és nagyon jól állt neki, így meg is kapta tőlem, ajándékba remélem szeretni fogja.:-)
Gondoltam megmutatom nektek is, és hátsó szándékom, hogy egy kicsit népszerűsítsem ezt a nyaklánc hosszt.





7 megjegyzés:

  1. Kinema, én imádom ezt a hosszt. :D Különösen szépnek tartom, ahogy a medál a kicsit kiemelkedő szegycsontok közti U-alakú mélyedésbe illeszkedik.
    A nyaklánc pedig egyszerűen gyönyörű. Nem csoda, hogy az ismerősöd rögtön lecsapott rá, én is ezt tettem volna. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Susu! Jó pár ilyen hosszt csináltam és eddig nem cuppantak rá, mindenki a hosszán bánkódott, hogy miért ilyen rövid.
    Úgy örülök, hogy neked is bejön!:-D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is kifejezetten tetszik ez a hossz!:o) Lehet, hogy annyira nem is népszerűtlen?!:o))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép!!! :)
    Kár hogy nem fotóztad le a nyakán.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is volt ilyen, de ezt is kihiztam...:(

    Tenyleg nem all jol mindenkinek, talan ezert nem "cuppannak" ra a holgyek?

    Nagyon szep ez a medal, szine, formaja...mindene!:)

    VálaszTörlés
  6. Kiskalács, épp ma gondoltam rá én is, talán legközelebb nyakon is le kellene fotózzam...:-)

    Judit, ki híztad? nem hiszem, olyan vékonynak tűnsz a képen, hosszú nyakkal.:-) De igazad van talán azért nem kapkodnak érte, mert nincs mindenkinek szép hosszú vékony nyaka...:-)

    köszönöm a dicséreteket.:-D

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon tetszik de nem tudom hogy állna nekem egy ilyen. Viszont egy vékony nyakú lányon tényleg csodás lehet! :)

    VálaszTörlés