2010. június 14., hétfő

Hurrá! Hurrá!

Ma végre meglett az elveszett báránykám, az a szemezgető amit ennyire hiányoltam, az esküvői üvegékszeremmel.:-) Így végül is az a lehetőség igazolódott be, hogy a hétvége miatt késett az archiválás a Meskán. Ennek nagyon örültem.:-))))    HURRÁ!!! HURRÁ!!

 Ő a kis betyár, akit kergetek 2 napja.:-)))


És a nyaklánc közelebbről, igaz ezt már megmutattam, de azért hátha valaki nem látta.



Ezt a  medált bézs színű speciális fusing üvegből valamint egy lábnyom formájú különleges dichroic papírból készítettem. A lenyomat nem túl domináns a világos háttér miatt, de erősebb fényben látható. (fotózni kicsit nehéz volt) A medált ez a romantikusan szép bézs csipke emeli ki. Itt szintén előjött belőlem a textil üveg kombinációjának szeretete, a csipke szerintem nagyon illek a üvegeimhez.:-)

Ha már szemezgető, akkor most van egy friss is, amiben a kék dichroic gyűrűm szerepel.:-)))) Septiben leszedtem ahogy azt Vancsvarr javasolta.::-)))

 


Ez a gyűrűm nem csak díszítésként kapott dichroic üveget, hanem teljes egészében az. Fekete alapon  türkiz-kék csíkok és állítható gyűrűalap. 
Van egy kistestvére is, és egy medál ami szintén ehhez a garnitúrához készült, majd megmutatom őket is közelebbről.

Köszönöm a kamillavirág szemezgetést Belindának 
és az Újra kéket pedig Sesame kedvességének!:-))))))


6 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz, ezek szerint meglett. Éééés az elsőn ott az én citromom is!!! :DD

    VálaszTörlés
  2. Jó lett ez a kamilla válogatás.:-)) Csupa szép munka van benne.

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy előkerült a nyaklánc!Kívánok hozzá Neked egy kedves vásárlót!:-)

    VálaszTörlés
  4. A csipke&üveg kombináció gyönyörű! Az egyik kedvencem a munkáid közül :)

    VálaszTörlés