2010. június 5., szombat

Játék kinema üvegékszerért!

Játék 2010. június 15-ig

Nagyon örülnék neki, ha velem játszanál!

Nyeremény 2 db kinema üvegékszer!

Igen, két nyertes is lesz!:-)

Amit felajánlok:

1.


  1 db türkiz színű nyaklánc,
fusing technikával készítettem ezt a medált, amit szintén egy türkiz színű selyem szalagra fűztem fel.


2.


1 db kemencében olvasztottam ezt a világoskék-fehér színű, Millefioriból készült gyűrűt,
a gyűrű alap állítható.



A játék célja a színvonalasabb kiszolgálás, ezért cserében kérlek:

1. válaszolj az általam feltett kérdésekre
2. írj egy kommentet
3. Ha van blogod tedd ki a felhívásomat, hogy minél többen részt vehessenek a játékban!

Köszönöm, hogy velem játszol!



Fontos!
A sorsoláson csak azok vesznek részt akik írnak egy kommentet (megjegyzést)!

73 megjegyzés:

  1. Szia!
    Már válaszoltam is a kérdéseidre, most megyek és kiteszlek a blogomra, csak még a nyakláncban gyönyörködök egy kicsit... :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Még nem játszottam máshol, de ezt nem hagyom ki! A lánc nagyon tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  3. Kitöltöttem a kérdőívet, de nem tudom, hogy végül elküldte-e. Volt amit nem töltöttem ki, mert még nem vásároltam nálad :)

    Nagyon szép mindegyik, a medál különösen kedvenc:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Lányok!:-)

    Juci, elkülted. (minden név nélkül történik, így csak annyit látok, hogy 4en válaszoltatok a kérdésekre), így biztosan átjött.:-)
    Köszönök Nektek Mindent!:-)

    VálaszTörlés
  5. Én sem vagyok benne biztos, hogy elküldte a dolgot, minden esetre válaszoltam és szeretnék játszani is. Beleszerettem a nyakláncodba! :)

    VálaszTörlés
  6. Én is kitöltöttem! Csodálatosak az ékszereid! :)

    VálaszTörlés
  7. SZia!


    Én is kitöltöttem.. Ezek a szíííínek! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Mindjárt töltöm, és teszem ki a blogomba a felhívást :)

    A nyakláncért szállok kalapba :)

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok Lányok!

    Köszönöm a válaszokat és a dicséreteket is!:-)))))))

    Kedves ismeretlen!
    A kérdőív név nélküli, így csak azt látom, hogy hányan válaszoltatok a kérdéseimre. Most 10 válaszom van és 9 bejegyzésem.
    Légyszi írj ide is, ha a játékba részt szeretnél venni, mert a neved nélkül nem tudlak a sorsolásba betenni.:-)

    Kedves Mirci!
    Átjött!:-))))

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Úgy olvasom mindenki a nyakláncba szeretett bele.
    Nekem is Ő lett a kedvenc.
    Ha nem nyerjük meg lehet ilyet készítettni?:-)

    Szép délutánt!

    VálaszTörlés
  11. Szia Nelli!

    Igen úgy tűnik mindenkinek a láncom jön be jobban. És persze szívesen csinálok, ha épp úgy alakul.:-)

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Az előző megjegyzésem nem ment el valamiért..
    A lényeg az,hogy én is kitöltöttem a kérdőívet, és kiraktam a játékod a blogomra :) (bár senki sem olvassa :( )

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Kitöltöttem, hirdetlek, s itt vagyok :)
    Jah, és reménykedek :)

    VálaszTörlés
  15. Szia! Válaszoltam, üzenek, és most megyek és kiteszem a blogomra! Jól sejtem, hogy egészen közeli ismeretségben vagyok a fotósoddal????? :D:D:D
    ( Csudaszépek amiket készítesz!!)

    VálaszTörlés
  16. De jó ötlet!!!!
    Köszönöm a lehetőséget!
    Ki is rakom a varróműhelyben!

    VálaszTörlés
  17. szépek az ékszereid, kitöltöttem a tesztet, és amint lesz időm, a blogomba is kiteszem a felhívást!

    VálaszTörlés
  18. Encihez csatlakoznék:)

    a gyűrűre tenném a kalapom,csudaszép.

    VálaszTörlés
  19. Szépek a munkáid! A tesztet már kitöltöttem, a blog bejegyzéssel még adós vagyok.

    VálaszTörlés
  20. Én is kitöltöttem, hamarosan kiteszem a blogomba is! :-)

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Én is kitöltöttem, nekem mindkettő nagyon tetszik, csodaszépek! :)

    VálaszTörlés
  22. Jaj, Lányok Ezer köszönetem MINDENÉRT!:-))))))

    VálaszTörlés
  23. Juj, Kedves Házisárkány, bocsika ha össze vissza hülyeséget beszélek!:-)) Akkor a felsőt várom!!!:-)) Ne haragudj!

    VálaszTörlés
  24. Picinyszépségek.... csak most esett le, hogy Te vagy és örülök, hogy összeakadtunk a neten.:-))) Egy tök jó fotós húga vagy!:-)))

    VálaszTörlés
  25. Szia! Én is beszállok! KI-NEM-hAgynám semmi kincsért! :) Azt a nyakéket máris szeretem! Különben is nyakláncmániás vagyok :)

    VálaszTörlés
  26. Köszi Lányok, nagyon nagyon jó esik amiket írtok! Komolyan!:-)

    Ancsa! :-))))) köszi a frappáns szójátékod, tök jó!!!:-))

    VálaszTörlés
  27. Kitöltöttem, és a blogomra is mindjárt kikerülsz. Nagyon tetszenek a munkáid, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  28. Én is kitöltöttem neked a tesztet, legalábbis remélem h rendben elküldte a rendszer, ha nem, akkor kérlek jelezd!

    A versenybe nem szállok be, nem szeretném mások elől elvenni a lehetőséget.. :)

    VálaszTörlés
  29. Szívesen hordanám bármelyik ékszert. :-) Természetesen kitöltöttem a kérdőívet.

    VálaszTörlés
  30. En most talaltalak meg es nagyon jo otlet ez a kerdoiv, remelem segitenek a valaszok.
    A munkaid pedig nagyon szep, finomak. Az a lanc pedig olyan, amire eppen szuksegem lenne, mert nemreg varrtam egy turkiz polot es nincs hozza medalom:-)

    VálaszTörlés
  31. Kedves Lányok!

    Ismételni tudom önmagam, hogy nagyon-nagyon köszönöm a válaszokat, és sok-sok dicséretet, kedvességet amit Tőletek kapok!:-))))))

    VálaszTörlés
  32. Gratulálok a munkáidhoz! Kitöltöttem a kérdőívet.

    VálaszTörlés
  33. Szia! Jo otlet a kerdoiv! Ki is toltottem, remelem segit :)
    Nagyon szepek az alkotasaid! Huuu es ez a medal!
    :)

    VálaszTörlés
  34. Én is kitöltöttem a kérdőívet; nekem a nyaklánc tetszik jobban. Megyek,kiteszlek a blogomba.

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok Új Lányok!:-))

    Nektek is köszönöm, hogy velem játszotok, és válaszoltok!:-))
    Csirli! Igen sokat segítenek a válaszok!
    Szóval, nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  36. Gyönyörű ez a medál, azonnal kitöltöm a kérdőívet :)

    Ági

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    Először is nagyon gratulálok a munkáidhoz egyszerüen gyönyörüek. Én még csak most fedeztelek fel de ezentul rendszeres látogatója leszek oldaladnak. Igen, szerintem nagyon sok örömet szereztek a munkáitokkal minden látogatótoknak. Legalább is nekem igen. Mindig ide szörfözök ha felakarok töltődni.Örömnézni a munkáitokat. Nagyon szívesen viselném ha nyernék. Sőt a megrendeléstől sem zárkózom el. a fekete lila munkád nagyon megfogott. további sok szép ihletet.

    VálaszTörlés
  38. Szia! Nagyon tetszenek ezek az ékszerek. Én is szeretnék jelentkezni. :)

    VálaszTörlés
  39. Bár nem vagyok egy gyűrűs típus, de a nyakláncot nagyon szeretném, annyira gyönyörű!!! :)

    VálaszTörlés
  40. Kitoltottem a kerdoivet es szeretnek jelentkezni a versenyre.A blogomra nem teszem ki,mert meg nincs kezmuves blogom es a szemelyes blogomra nem szeretnem.Nagyon szepek az ekszerek.Nekem a gyuru tetszik jobban.

    VálaszTörlés
  41. Gyönyörű a medál, arra pályáznék:) Elküldtem a kérdőívet:)

    VálaszTörlés
  42. Nagyon szép dolgokat csinálsz, és persze én is szeretnék egyet közülük.:D Kitöltöttem a kérdőívet is! További jó alkotást kívánok, és köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  43. Szia!

    Egy másik blogról találtam Hozzád!Nagyon szép dolgokat készítesz!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!;)
    A kérdőívet is kitöltöttem!:)

    Üdv:Ági

    VálaszTörlés
  44. Szia,

    Kitöltöttem a kérdőívet, és nagyon tetszik a medál. Remélem, szerencsém lesz :)

    VálaszTörlés
  45. Kedves Kinema! Köszi a lehetőséget, kitöltöttem a kérdőívet (remélem elmentette, mert a végén nem kaptam visszaigazolást).

    VálaszTörlés
  46. Én még csak most találtam rá a blogodra, de innentől gyakori látogató leszek, nekem is a medál tetszik jobban. :) A kérdőívet kitöltöttem, bár nem jelezte ezt a végén, és a blogomba is ki fogom írni a játékot. :)

    VálaszTörlés
  47. Kitöltöttem a kérdőívet, bár nem kaptam róla visszaigazolást, azért remélem, hogy tudtam segíteni, kiteszem a képet.

    VálaszTörlés
  48. Húúúú! Az a nyaklánc isteni! Nagyon szeretném! Az nem baj hogy a kérdőív nem adott visszaigazolást, hogy el lett küldve? Remélem odaért... Nagyon szépeket csinálsz!

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok KEDVES Lányok!

    Mindenkinek nagyon köszönöm a kedvességet, a biztatást, sok sok dicséretet, és az őszinte válaszokat!:-) Már lassan 1 hete a föld fölött lebegek, köszönöm Nektek!:-))))))))))

    A visszaigazolással nem tudom mi lehet a baj, elvileg kellene írjon egy KÖSZÖNÖM, HOGY VELEM JÁTSZOTTÁL mondatot, de legalábbis egy THANK YOU-t....nem értem miért nem teszi.:-(( Sajnálom, próbálok majd utána nézni, bár már eddig is megtettem, de eleddig nem jöttem rá a megoldásra,de igyekszem.:-)

    A válaszok névtelenül jönnek, ezért is kértem a kommenteket, hogy a sorsolásnál tudjam ki vett részt, de biztosan átjöttek a válaszok, mert db számra stimmel!:-)))

    Ezer köszöntem, és hálám, MINDENKINEK, DE MINDENKINEK...MARCSI :-)))))

    VálaszTörlés
  50. Kérdőívet kitöltöttem, visszaigazolást nem kaptam, az ékszereidet viszont imádom. Már csak egy kis szerencse kéne...
    Ja, és köszönjük a felajánlást!

    VálaszTörlés
  51. szia!

    "véletlenül" tévedtem az oldaladra, és rögtön beleszerettem a nyakláncba, úgyhogy én is kitöltöttem a kérdőívet :-) gyönyörű!

    VálaszTörlés
  52. Szia!

    Én is kitöltöttem a kérdőívet. Most pedig jól körbenézek nálad, mert eddig még nem ismertelek.
    Ja, és kiteszem a blogomban a játék felhívást.
    Köszönöm a lehetőséget!
    ...és igen, a nyaklánc, mert olyan szép zöldes! :D

    Dóri

    VálaszTörlés
  53. Kitöltöttem, és annnnyira szeretnék nyerni! :-) Imádom az üvegékszereket,és a színeket,amiket használsz, nagyon szépen bánsz velük! Gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  54. Hű,remélem elküldte a kérdőívem,mert nem kaptam visszaigazolást.
    Imádom a gyönyörűséges ékszereid!! :)

    VálaszTörlés
  55. Én is szerelmes vagyok az ékszereidbe :-) Bármelyiket szívesen hordanám, annyira szépek, egyediek, finomak, nőiesek.. Ez a szalag is,amin a medál lóg, teljesen elbűvölt. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  56. Szia, én is szeretnék részt venni a játékban. A nyaklánc világos türkíz színe az egyik kedvenc színem. Gratulálok alkotásaidhoz!

    VálaszTörlés
  57. Kedves Mindenki!

    Ezer köszönetem a sok dicséretért, és válaszokért! Már csak pár nap, és jövőhét kedden lezárul a játék és jön a sorsolás!:-))))

    VálaszTörlés
  58. Szia! Új vagyok itt én is, elbűvölt ez a türkiz nyaklánc, szeretnék játszani veled! Őszintén én erről a kinema üvegékszerről Nálad hallok először.Kérdőívet töltöttem, kiteszem a felhívásod is mindjárt! Én bizony a nyakláncot választanám, nemigen bírja a bőröm a fémet. De a gyűrű is nagyon szép!

    VálaszTörlés
  59. Kedves Jucus!

    A kinema üvegékszer, kvázi én vagyok.:-)
    A kinema a nevem kezdőbetűiből (ékezet nélkül) adódik. KIs-NEmeth MAria.:-)))) És én is új vagyok, pár hónapja kezdtem úgy igazán üvegékszereket tervezni és készíteni, szóval nem csoda, ha tőlem hallasz erről először.:-) Örülök, ha tetszik és hogy válaszoltál a kérdéseimre.:-)))

    VálaszTörlés
  60. Szia!

    Most fedeztelek fel, így játszanék én is ha már ide találtam. Gyönyörűek az ékszereid. A kérdőívet is kitöltöttem. Most megyek és kiteszem a blogomra is. :)))

    VálaszTörlés
  61. Kitöltöttem én is! :)
    Gyönyörűek az ékszereid!

    VálaszTörlés
  62. na utolsó pillanatban én is jelentkeznék (remélem nem utolsó utániban), teszt kitöltve :)

    VálaszTörlés
  63. Igen, "uccsó" pillanat.:-)))
    Örülök, hogy itt vagy, vagytok még páran. És köszönöm a válaszokat!

    Ma éjfélkor vége a játéknak...és jön a sorsolás!!!:-)))

    Holnap már kinn lesz a végeredmény!!!!

    VálaszTörlés
  64. Már én is nagyon izgulok...úgy sorsolnék!:-))
    Persze megvárom a ma éjfélt!:-))))

    VálaszTörlés
  65. Ha még lehet, én is ide somfordálok játszani.

    VálaszTörlés
  66. Persze, ma még mindet lehet!:-)

    VálaszTörlés
  67. Kata, 23:57.:-)))))))))))

    Itt a vége!
    Mindenkinek köszönöm a részvételt, és hamarosan meglesz a 2 nyertes!:-)))

    VálaszTörlés