2010. június 13., vasárnap

Játék Kiskalácsnál!

Próbálom az összes olyan blogot megkukkolni akik az én játékomra jelentkeztek.:-)
Persze nincs annyi időm amennyi erre kellene, és szeretném, így még koránt sem jutottam sajnos a végére, de igyekszem!:-))) Már eddig is sok-sok szép munkát láttam, és ahogy időm engedi próbálom majd nyomonkövetni őket. 
Most véletlenül belebotlottam egy játékba, ahol üvegeimnek kedves csipkéket is lehet nyerni. Természetesen én erre neveztem. Jó lenne szép ékszereket készítenem belőlük.:-))))
Szóval ha van kedvetek nézzetek el Kiskalácshoz Itt!
Ha én nyerek, akkor naná, hogy megmutatom mi születik (tervek a fejemben) majd a csipke-üveg házasságból.::-)

3 megjegyzés:

  1. Szia Marcsi!
    Ha van kedved, nézz be hozzám is, ma indult az első blog-játékom!
    http://fri-hanna.blogspot.com
    :D

    VálaszTörlés
  2. köszi a meghívást, majd bekukkolok.:-)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy kitetted a felhívást.
    Na én is kíváncsi lennék, mi készülne a csipkékből! :) (Talán kissé szélesek a célra... meglátjuk!)

    VálaszTörlés