2010. június 17., csütörtök

Kiruccanás az ezüst huzal világába

Mutatok pár régebbi fülbevalómat, amikben próbálkoztam a wire-wrapping alap technikáival. Persze csak addig jutottam, hogy az ezüst drótot felcsavartam.:-) Inkább a design-ra összpontosítva kreáltam ezt a pár fülbevalót. (elnézést kérek azoktól akik már ismerik), és azoktól aki wire-wrappingban erősen otthon vannak.:-))


mustársárga színű lámpagyöngy és cseh üveggyöngy, ezüst huzallal


türkiz színű cseh üveggyöngy, ezüst huzallal


lila-kék színű lámpagyöngy, ezüst huzal

6 megjegyzés:

  1. Szerintem nincs velük semmi gond, bőven elég volt ilyen egyszerűen, hiszen nem a dróton, hanem az üvegeken van a hangsúly :) És szépen vannak hajlítva, tekerve.

    VálaszTörlés
  2. Ezek elsőre remekül sikerültek! Az önmagukban is igen szép gyöngyöket, üvegeket nem is nagyon szeretem nagyon körbetekerni dróttal, mert maradjon csak hangsúlyos az alap! :-)

    VálaszTörlés
  3. A lila-kék fülbevaló nagyon szép! Nem vagyok fülbevaló rajongó, de azt felvenném! :)

    VálaszTörlés
  4. Már elkelt!:-)

    Igen én is úgy gondoltam, hogy az üvegen a hangsúly.:-))) Végül is üvegékszer.:-)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is a lila-kék a kedvenc.
    Meg a türkizes is tökjó. (Bár én azt még fokoznám egy-két hosszabban lelógó darabbal.)

    VálaszTörlés
  6. Azért készítettem nem túl lógósra a türkiz fülit, mert a cseh üveggyöngy elég manó méretű, és az arányokat nem szeretettem volna nagyon eltolni a drót irányába. Ez volt a motivációm.:-)))
    De persze ízlések és pofonok!:-D

    VálaszTörlés