2010. július 21., szerda

Köszönöm! :-)

Köszönöm Nektek Lányok, hogy már 50-en vagytok velem itt a kis blogomon, és ennyien érdeklődtök rendszeresen a munkám iránt!:-) Mikor pár hónappal ezelőtt elkezdtem blogolni, minden annyira új volt. Néha még ma is kapkodom a fejem, olyan sok új információ ér naponta. (már amikor nem nyaralok):-) Sok új barátra, kedves ismerősre leltem ez idő alatt, és remélem ez csak fokozódni fog.
Imádok új vagy ismert blogokon felfedezni szebbnél szebb munkákat. Legjobban talán annak örülök amikor én kapok egy kedves hozzászólást, egy dicséretet az ékszereimre.:-D

Szeretnék minden biztatást és véleményt, (remélem ez a továbbiakban is így marad) egy saját akvarell-pasztell képpel megköszönni Nektek! :-)


KÖSZÖNÖM!:-)

9 megjegyzés:

  1. Kedves Tímel!

    Tegnap addig ügyeskedtem, míg ezt a bejegyzésemet újra kellett írnom (technikailag bénáztam egy sort...a képemet véglegesen kitörötlem, és ma újra kellett fotózzam):-), szóval így a tegnapi kommented is elveszett, ne haragudj! Azért köszike amit írtál!:-)))

    VálaszTörlés
  2. Hejj, Marcsi! :)) Szép képet festettél, máskor is mutathatnál rajzokat ;)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, legyen még 100-szor ennyi olvasód! :)Ez a kép pedig nagyon szép, ha van még hasonló munkád, mutasd be őket a blogodon! :)

    VálaszTörlés
  4. :) A technika ördöge éber :)
    Ma meg akartam nézni újra a képet reggel, de azt mondta a blog nem található...sejtettem, hogy valami ilyesmi áll a háttérben :)
    Előfordul ilyen :)
    A tulipán az egyik kedvenc tavaszi virágom. Már az oviban is ezt választottam jelnek (arra a fél napra fél évig,amíg jártam ) .

    VálaszTörlés
  5. Ezt a képet a sógornőmnek festettem idén karácsonyra, így ma átugrottam lefotózni.:-) Ő is tuipán fan mint Te Tímmel, azzért kapta ajándékba!:-)))

    Okés Ági, akkor majd még mutogatok festményeimet. Sok nincs lefotózva, de akkor majd fotózok, ami még megvan.:-)))

    Sesam köszike!:-))

    VálaszTörlés
  6. Drága Kinema!
    Örömmel követem a munkásságodat és nem is csodálkozom, hogy az ékszereid mellett ilyen fantasztikus képeket is festesz. :)
    Csak csatlakozni tudok a többiekhez: én is szívesen látnám a többi képedet is.
    Puszi,
    Susu

    VálaszTörlés
  7. Kesves, drága Susu! Ezek kösziiiiiiii Neked is!:-D

    VálaszTörlés
  8. Marcsikám, Te ilyent is tudsz? :D
    Csodaszép!!!
    Szívesen követlek ezentúl is! :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi, köszi kedves Frihannám!:-))

    VálaszTörlés