2010. augusztus 16., hétfő

Első díjam

Az elmúlt hetekben két alkotótól is megkaptam a kreatív blogger díjat! Nagyon-nagyon örültem, mert még soha senkitől semmilyen díjat nem kaptam. 
A két kedves alkotó akik rám is gondoltak nem más, mint Szaller Andi és Inky
Köszönöm Nektek Lányok ezt a meglepetést!:-)



Ezzel a díjjal pár kötelességem is akadt.
1. kitenni a logót a blogomra,
2. belinkelni azt a személyt, akitől kaptam,
3. elárulni magamról 7 dolgot,
4. megnevezni 7 blogot - belinkelni a blogokat
5. üzenetet hagyni a kiválasztott személyeknek.

Akkor lássunk 7 dolgot rólam:


1.
Imádom az őszt! Szeretem a gesztenyefákat, az ősz színeit, fényeit. Szeptemberben születtem, szóval egy őszi lány vagyok, így a tavasz mellett ez a másik kedvenc évszakom. Az esküvőnk a születésnapom előtt 3 nappal volt, nemsokára ünnepeljük a kétéves házassági évfordulónkat, és mivel szintén ősszel ismerkedtünk meg, a tízéves együttélésünket. Az anyukám húsz évvel és hat nappal előttem született, így ő is szeptemberi születésű, illetve mindketten Mária lévén akkor ünnepeljük a névnapunkat is, így a szeptember nagy családi ünnep nálunk...házassági évforduló, születésnap és névnap.

2.
Pár hónapja, nagy-nagy boldogságomra a hobbim a munkám, és imádom minden pillanatát. Előtte hosszú évekig főállásban mint kriminál-technikus dolgoztam a Bűnügyi Szakértő és Kutatóintézetben, és csak mellette alkottam.

3.
Egy húgom van, aki hat évvel fiatalabb nálam. Gyerekkorunkban ez a korkülönbség sok volt, és néha fárasztó, de ezt kinőttük és nagyon-nagyon jó a viszonyunk. Szüleim vidéken élnek, így sokat járunk le hozzájuk is, és mivel nekünk még nincsen családi házunk, (de nagyon szeretnénk,) addig is ott tudunk pancsolni a medencében vagy épp kávézni a teraszon.

4.
Imádunk kis kávéházakba vagy cukrászdákba járni. Ezt azért írom többes számban, mert ez páros vagy családi  elfoglaltság nálunk (a húgom vagy a barátaink sokszor tartanak velünk) Azokat a kávézókat vagy cukikat szeretjük ahol tavasszal, ősszel kinn lehet ülni, élvezni a napsütést, a kilátást.

5.
Ezoterikus beállítottságú vagyok. Azt gondolom nincsenek véletlenek, hogy az ember maga irányítja a sorsát és életét. Minden a fejben dől el. Evégeztem egy Feng Shui tanácsadói tanfolyamot a lakberendezői végzettségem mellé és hobbiként foglalkozom tarot-val, SVT-vel is.

6.
Szeretek fotózni és a sok séta, kirándulás vagy utazás során a családi fényképezőgép mindig nálam van. Főleg a részletek érdekelnek akár egy emberről, épületről vagy a természetről legyen szó. Jó lenne egyszer tanulni is a fotózásról, csak nem csak élvezni, de addig is próbálok a nagyoktól ellesni ezt azt.

7.
Sok évig jártam egy Szabadiskolába festeni, azóta is festek, amikor csak tehetem, igaz mostanában nem sok időm van.  Nagy Előd festőművész volt a tanárom. Elsősorban akvarellel és pasztell dolgozom. Azért festés és nem grafika, mert imádom a színeket, a szabadabb feldolgozást. Volt pár kiállításom az iskola keretei között, de volt egy barátaimmal (Béres Krisztina és Breczek Margit) közös kiállításunk is jó pár éve.


Akiknek pedig én szeretném tovább adni, mert szeretem a gyönyörű munkáikat, és jó hozzájuk újra és újra benézni. (Abc sorrendben)
Lehet, hogy sokan ebből már 1x-2x megkapták ezt a díjat (nem csodálkoznék), én most ezt figyelmen kívül hagytam. Tudom vannak akik nem adják tovább, mert sokszor csak körbe körbe megy, de én szeretnék esélyt adni, hátha csak 1 is van köztük akiknek még nincs meg ez a díj.


Még olyan sok embernek adtam volna tovább, így is nagyon nehéz volt választanom, sőt 1 embert még hozzá is csempésztem az eredeti felálláshoz. Nemrég ismertem meg és szerettem volna beválogatni a munkáit.:-))))
 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm. :) Örülök, hogy tetszenek annyira a munkáim, hogy díjat adsz rá. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szepen koszonom, orulok, hogy koztetek lehetek!:)
    (Toled is kis turelmet kerek, amig a szabalyokat kovetni tudjam, s megosszam a dijat tobb kreativ bloggerrel!:))

    VálaszTörlés
  3. Szia Marcsikám! Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :)
    Még egy levéllel is tartozom neked, ígérem, leírom az eseményeket! (Van mit.)

    VálaszTörlés
  4. Nincs mit Lányok!!!:-)))))))))))))

    VálaszTörlés
  5. juj, dejó! én is nagyon szépen köszönöm, Marcsi!!! :)

    VálaszTörlés