2010. augusztus 13., péntek

Logó helyezések

Nagyon köszönöm Lányok a szavazatokat! A 4-es versenyző tarolt 6 szavazattal! Az én befutóm, így utólag elárulhatom a 4es volt, a 3-as logóval karöltve, a férjecskémé a az 1-es, a húgomnak pedig a 3-as tetszik a legjobban. :-)))

Sokat segítettetek, már csak nekem kell döntenem, ami így kicsit egyszerűbbnek tűnik, nem három közül csak kettő közül kell válasszak. Dönteni még mindig nem tudok, pedig azt hittem a szavazás után teljesen egyszerű lesz. :-))))) Alszom még rá egyet, vagy kettőt!:-) Ha döntöttem, úgyis tudni fogjátok!

1 helyezett lett 6 szavazattal a 4-es versenyző!





2. helyezett holtversenyben az 1-es, 3-as és a 7-es







3 megjegyzés:

  1. Számomra még mindig jobban illik a munkáidhoz a nyomtatott, elegáns betűforma, mint a kissé bohókás és csámpás írott :))

    VálaszTörlés
  2. Nem akarlak befolyásolni, de egyet értek Ginával. A te ékszereidhez valahogy nem illenek a bolondos-kacskaringós betűk, a 4-es viszont nagyon szuper! :) De a te logód,a te döntésed :)
    Most én is hasonló cipőben járok egyébként! Végre megvan a logó nagyjából,de nem találtam még igazán hozzá illő betűtípust..Pedig sok helyen körülnéztem,de nem adom fel :)

    VálaszTörlés