2010. augusztus 10., kedd

Logóm - Véleményed?

Megalkottam végre a logómat, (tőlem megszokott módon türkiz-zöld lett), ha már dolgozni nemigen tudok, vagyis csak keveset.:-) 

A betű típusoknál megakadtam, leszűkítettem a kört 3-4 félére és megkérdeztem a szeretteimet nekik mi a véleményük....és naná, hogy megoszlik.:-) Segítenétek?  Egy kis szavazás, vélemény nyilvánítás?


Hogy ne befolyásoljak senkit sem, a megjegyzéseket kicsit visszatartom, és csak pár nap múlva teszem közzé.:-) Így még izgibb!:-))))

Várom a véleményeteket, számokat, kinek mi a favorit (már ha van ilyen)! :-)))) 
Előre is köszönöm Nektek!:-))))


1.


2.

3.

 4.

5.


6.


7.

22 megjegyzés:

  1. Hűűű, ezt te rajzoltad? Nagyon profi, annyira ügyes vagy! Nekem igazából mindegyik tetszik, de talán a 3. az olyan Kinemás :) Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Nekem a 3. és a 4. tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Már jönnek a vélemények!:-))

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Nasi, nem igazán az én érdemem, logótervező és photoshop volt a két segítőm.:-D

    Köszönöm Lányok a véleményeket!:-))))
    Habár a Ti véleményetek is megoszlik, mint nálunk a családban.:-D :-D

    VálaszTörlés
  6. Szerintem a 3.-as és az 5. vagy te, megérzés alapján :-), de legjobban az 5., mert az alul a betű hátterénél fehér, és így a tisztaságot, finom szépséget sugallja, mint az ékszereid :-)! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  7. Nálam az 1. az abszolút nyerő :)))

    VálaszTörlés
  8. Nekem a 2. tetszik. A betűtípus illik a képhez és jól olvasható. Vagy a negyedik, mert ott is jó az olvashatóság (ez fontos, mert gondolom ez kisebb méretben is megjelenik majd)és itt viszont a kontraszt jó, márminthogy az ábra ugye ívelő, a szöveg meg kicsit katonás, vonalas. És mindenképpen a sötétebb alap a betűk alatt! Bocs nem ment rövidebben :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem a 4. és a 7. tarol. Majd nézz be hozzám kaptál valamit ;-))

    VálaszTörlés
  10. Köszi, köszi köszi LÁNYOK!:-D

    Ancsa! Persze, bármikor!:-D Írj és a többit megbeszéljük személyesen.:-)

    VálaszTörlés
  11. Inky! Benéztem és ezer köszönetem!:-))))

    VálaszTörlés
  12. :) na hogy tovább fokozzam a megosztottságot, nekem a kettes tetszik legjobban! :)

    VálaszTörlés
  13. Első vagy utolsó. Talán inkább az első.

    VálaszTörlés
  14. 6 -os, csak kicsit kisebb betukkel.

    VálaszTörlés