2010. augusztus 30., hétfő

Még képek.....

Azóta is hatása alatt vagyok a blogtalina, mióta csak haza jöttem. Olvasom a többi lány beszámolóját, és látom, ők is pont olyan jól érezték magukat, mint én. Cilinél például találtam pár új képet, és mivel hozzám is kapcsolódnak, ezért átkértem tőle! Én is olyan szívesen megmutatom, és ha már van aktualitása, akkor az ékszereimről is pár kép közelebbről!:-)))

Tehát Cili alias Huligánlány képeiből szemezgetés: (a többit megnézhetitek a blogján)

Asztalunk fele és pár ékszerem, amit mutatóba vittem!


Mona, nyakában az egyik láncommal. Nagyon jól áll neki!:-))


 A Mona nyaklánc közelebbről



Bardócz Évi kedvencei, róla sajnos nem tudok modell képet mutatni:-))




 Bodzsár Nóri gyűrűje...végül ezt választotta.:-))) 
(Nóritól kapott ajándékomat majd még megmutatom)

Nóri ujján ott a gyűrűm is, és Esthi  nagymama ujjbábja, mellette Piroska az egyik kedvencem (Nóri barátnőjének az ujján)  akinek a kapucnija lehajtható!:-)
(a képet Sesamtól kértem kölcsön, ezúton is köszönöm)


És persze nem utolsósorban Esthi gyűrűje, az külön nagy öröm számomra ha én is inspirálhatok valaki!:-)

9 megjegyzés:

  1. A kék gyűrű nagyooooon tetszik Marcsi!

    VálaszTörlés
  2. Nemcsak hogy inspirálsz, azóta valahogy valami késztetés van bennem, hogy felvegyem ha leülök horgolni. Vonzza a pozitív légkört és gondolatokat. :)))

    VálaszTörlés
  3. Esthit irigylem,és a kék gyűrű nekem is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. De jó Eszti!:-)))))

    köszönöm, Sesame!:-))

    VálaszTörlés
  5. Vásároltam Nálad egy csodálatos türkiz színű gyűrűt a lányomnak. Nagy-nagy mosoly csücsült az arcán, amikor megkapta :-))) Köszönjük!
    Ági

    VálaszTörlés
  6. Kedves Ági!

    Igen emlékszem rád, de nem tudtam pontosan, hogy ki is vagy, ne haragudj!:-))))
    Nagyon örülök, hogy tetszett a gyűrű, ez nekem mindig egy boldogság!!!!:-)))))))
    szintén Marcsi:-)))))

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    A blogtalin én is vettem nálad egy gyűrűt, amiről másnap már ment is a kép a blogomba!:) Azóta is imádom!:))

    VálaszTörlés
  8. Szia Viki!

    Pont veled voltam mmég úgy, mint az Ágival. Tudtam hogy egy lila gyűrűm nálad landolt, de elfelejtettem a neved.:-) ne haragudj! na, most majd téged is kiteszlek valamikor!!!:-)

    VálaszTörlés