2010. szeptember 6., hétfő

20 cm

Alcím: Beszámoló a budafoki borfesztiválról!

Az elmúlt két hétben sokszor eszembe jutott milyen jó lenne, ha én is kinn lehetnék a borfesztiválon, ha már itt lakunk, de mivel annyi ékszerem még nincs, hogy egy egész asztalt beterítsen, így ezt a lehetőséget körbejárva le is mondtam róla. Aztán teljesen váratlanul, múlt pénteken egy nagyon kedves barátunk felajánlotta, hogy az ő asztalukon van hely, és elférek a kis motyómmal. 
Így kértem és kaptam Tőle 20 cm-t!
Fantasztikus élmény volt ez a két nap. Rengetek ember, sok kedves barát, ismerős és ismeretlen ember, sok-sok tapasztalat.:-) Finom borok, kézműves termékek, szaftos sültek, és a gasztronómiai csúcspont a borok mellett a zsíroskenyér-lilahagymával!

A Lics Pincés száraz vörösborom és az üvegékszereim.:-)

20 cm-es asztalsarkom!:-)

Most pár kép  a fantasztikus hangulatból, a szombati borús időből, kis esőből!  Vasárnapra kisütött a nap is. Bevallom hősiesen, hogy nemigen volt időm fotózni, de rémélem ez a pár nem túl minőségi kép, ami a felvonulás alkalmával készült,  picit vissza adja mennyire jól éreztük magunkat!
 
 








9 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon vicces :) Képzeld a kolleganőm volt kint, úgy volt, hogy én is kimegyek, de aztán nem igy alakult, pedig szivesen találkoztam volna veled :) Lényeg, hogy kaptam tőle egy üveg bort, nem máshonnan, mint a Lics pincészettől :)))

    VálaszTörlés
  2. Ez szuper!:-))))
    Tényleg jó lett volna találkozni, de majd biztos lesz még rá alkalom! (én sajnos alig tudtam körbe nézni, kutyafuttában megnéztem pár asztal)...:-)

    VálaszTörlés
  3. Képzeld, alulról a harmadik képen anyut és aput fedeztem fel. Ők is tagjai az egyik borrendnek és ők is felvonultak :))

    VálaszTörlés
  4. Nasi! Én totál odáig vagyok, hogy ezt hogy csináltam?????? :-)))))))))
    Szuper jóóó!:-)))) pusziii Marcsi

    VálaszTörlés
  5. ahol kezmuvesseg es jo borok egyutt, az mar rossz nem lehet!:)

    VálaszTörlés
  6. :-))) Igen, én a száraz vörös borokat szeretem, de szerintem mindenki talált olyan bort amit szeret.
    A kisvonat a pincékhez vitte fel az embereket.:-)

    VálaszTörlés
  7. Kis hely nagy dolgoknak... 20 cm, de milyen 20 cm!!!

    VálaszTörlés
  8. Szuper :))) Imádom az ilyen vásárokat! Én már a jövő hétvégére készülök. Az előjelzés szerintem nem lesz túl jó időnk, de azért reménykedek... :S

    VálaszTörlés