2010. szeptember 2., csütörtök

Budafoki borfesztivál

2010. szeptember 4-5. Budafokon borfesztivál, kézművespiaccal, hagyományőrző játszótérrel, pincelátogatásokkal (ingyenes kisvasút a budafoki pincészetekhez) eszem-iszommal és természetesen borkóstolókkal! 
Hangulatos borospincék, kockakövek, gesztenyefák.


Azért írom ezt a bejegyzést, mert én is mint budafoki kézműves ott leszek az üvegékszereimmel  a kézműves vásáron, a Kossuth Lajos utcában!

10-14 óra között a Tímea Virág előtti placcon, du. pedig a  Beldor, belga söröző teraszán találkozhattok velem és az üvegékszereimmel!

 A rendezvény ingyenes! 
A borfesztivál weboldalán letölthető program füzetet is találtok. 

Rengetek fellépőből pár, ízelítőnek:
Apacuka, Alma együttes, Dumaszínház, Bes o drom, Kersztes Ildikó, Gymes. 



Mindenkit  várok nagy-nagy szeretettel!!!

Valamiért a link nem működik, bocsánat, majd igyekszem utána nézni! addig is a fenti címet nézzétek meg: www.budafokiborfesztival.hu
Ezer bocsánat!

8 megjegyzés:

  1. Na ha ezt előbb tudom.. de én sajna most nem érek rá. :( Családi program,kis romantikázás a párommal mielőtt koliba költözöm, utolsó pillanatban kolihoz és egyetemhez szükséges dolgok után szaladgálás, illetve a konkrét költözés. Ezzel telik a hétvégém,igencsak sűrű lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Megmondom őszintén én is csak ma tudtam meg, hogy lenne rá lehetőségem. És ez még nem is egy önálló vásár, csak betudok csatlakozni valakihez. de kezdésnek így is jó!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Mária!
    Igaz, hogy ez nyilvános blog, de megírod, merre laksz? Kérdem ezt én, mint ősbudafoki :) Úgy fáj a szívem, hogy most nem élünk Magyarországon :)Nagyon sok vevőt, nézelődőt és leginkább jóidőt kívánok, kedves helybelim :)

    VálaszTörlés
  4. Én is ott voltam. Vettem is egy gyönyörűséges nyakéket organza szalagon.
    Le sem veszem. Hamarosan fülbevalóm is lesz hozzá.

    Köszönöm KINEMA!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Eszter!

    Bocsánat, hogy csak most írok, de az elmúlt két nap, valami fantasztikus volt! Majd lesz beszámolóm, fényképekkel.:-)

    Én a "csak" a Leányka utcában lakom! Jó lenne fenn a hegyen, nagy álmunk. De rengeteget sétálunk ott, mert macskakő és gesztenyefa rajongó vagyok, és abból Budafokon van bőven.:-) A férjem nőtt itt fel, ugyan ő is lenn lakott a Leánykán, de ezer szállal kötődünk ide (ált. iskola, majd a Budai gimi,és már 10 éve én is szerelmese vagyok Budafoknak.:-)
    Köszönöm a sok jókívánságot! Marcsi

    VálaszTörlés
  6. Drága Csilla, te voltál az egyik fénypont!:-)))) Főleg, hogy másnap visszajöttél! Örülök, hogy a lánc tetszik és viseld egészséggel! Majd kiteszem megmutatni egyik nap!:-)))

    VálaszTörlés
  7. Kedves Marcsi!

    Ennyi apró jó info :) Még lehet, hogy sokszor találkoztunk is már így ismeretlenül. Én a Vihar utcában laktam sokáig, a Budaiba jártam 6 évig, meg a zeneiskolába is, a Leányka ucai Julius Meinlbe - ma Smatch - jártunk nagybevásárolni...aztán a gimi után is maradtam az egyetem ideje alatt, ill. utána is egészen tavaly februárig. :)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Eszter! Az látod simán lehetséges.:-))))) Én az ablakomból látom az egész Vihar utcát!:-)))

    Ja, és az esküvőnk is itt volt,olyan pici családias, csak átsétáltunk az István Tanyára.:-)

    VálaszTörlés