2010. szeptember 1., szerda

JÁTÉK

Amikor kb. 1 hete 100 lájkolóm és olvasóm lett a Facebook kinema üvegékszer oldalon, akkor  megígértem, hogy a sok kedvességetekért játékot hirdetek! Azóta már igen megszaporodtunk, és én ennek végtelenül örülök!:-))

Így hát játékra fel!

Bárki játszhat akinek kedve van és természetesen aki szeretne tőlem egy üvegékszert!

Tennivalók:
1. Tedd ki a felhívásomat a blogodra vagy a Facebook oldaladra.
2. írj egy bejegyzést itt a blog oldalamon, hogy melyik nyakláncot szeretnéd!
3. határidő: 2010. szeptember 8., este 10 óra

A Nyeremény - választható!

 1.


2.

Köszönöm!

73 megjegyzés:

  1. Drága Kinema!
    Örömmel megosztottam a linket Facebook-on! :)
    Ha nyerek, a második láncot választom! ;)
    Sok sok puszi,
    Susu

    VálaszTörlés
  2. Szia Marcsi!
    Nekem a második képen látható nyaklánc tetszik!
    Én Őt szeretném!:-)
    A felhívásod már kint van a blogomon.:-)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Marcsi,

    jöttem játszani, az 1-es nyereménynek örülnék legjobban :)
    Szép napot :)
    Nina

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! :) Nekem kb. 2 db van, bár nemigen törődöm a facebook oldalammal :)
    Komoly dilemma melyiket kérjem,mert mindkettő nagyon szép, és van bennük kék..de legyen mondjuk az 1.! :)

    VálaszTörlés
  5. hujujj.. nagyon érdekes nekem az első, hogy 2 akasztója van, ez tetszik, de lehet, hogy mégis a 2.-at szeretném, jaj nem tudom, mindkettő szééép... :)))
    azt hiszem, mégis a 2. legyen, az talán jobban illik hozzám..
    és mivel fogalmam sincs, hogyan kell kitenni a facebookra, maradok a jó öreg blogos verziónál :D
    és még vmi: úgy emlékeztem, írtam vmelyik blogtalis bejegyzésedhez, hogy milyen jó volt Veled megint találkozni, és hogy Anyának is milyen szimpi vagy, de nem találom, úgyhogy valószínűleg csak lökött vagyok, és csak akartam, de most akkor leírtam :))

    VálaszTörlés
  6. Szia Marcsi!
    Megosztottam a Facebook oldalamon a játékodat. Mind a két lánc gyönyörű, nehéz választani, de ha muszáj, akkor a 2. számút szeretném megnyerni.
    Szép napot!
    Csilla

    VálaszTörlés
  7. Köszi Lányok!!:-)))))))))) puszii Mindenkinek!

    Viki, nekem is nagyon szimpi volt a mamád!! Olyan kis cuki!!!!:-)))))

    VálaszTörlés
  8. Szia Marcsi!
    Megosztom a Facebook oldalamon a játékodat. Köszönöm a lehetőséget, én a második láncot szeretném.
    golditabi

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Gyönyörűek a munkáid:) Közzétettem a Facebook oldalamon a felhívást és a második nyakláncra jelentkezem!

    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  10. Kedves kinema!
    A blognevünk alapján szinte druszák vagyunk! :)
    Gratulálok a csodás ékszereidhez, és a blogodhoz! Én is nagyon szeretnék nyerni Nálad, mindkettő szuper, de az elsőt választanám a nem szokványos akasztó megoldás miatt.
    Üdvözlettel:
    Bea

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Nekem az első tetszik jobban, :)
    Gyönyörűek a munkáid szép színeket használsz! Csak így tovább :)

    Olgi

    VálaszTörlés
  12. Szia! Kitettem a felhívást a blogomra. Gratulálok, gyönyörűek az ékszereid. Ha én lennék a szerencsé, én a 2. medált választanám. További kellemes ünneplést!

    VálaszTörlés
  13. huhú, játszok én is! az elsőért indulnék, és ki is teszlek facebook-ra.

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok a 100. rajongóhoz, még még sokat kívánok :) Jönnék én is játszani, csak az a baj, hogy nem tudnék dönteni, mind a kettő annyira szép :) Ha rám kacsintana a szerencse akkor az 1-est választanám, mert van benne lila :)

    VálaszTörlés
  15. Szia! Kitettelek facebookra, és szeretnék játszani:) a 2.-ik a nyerő! De mindkettő nagyon szép!

    VálaszTörlés
  16. Az első az első :))) óóó istenem.. de nehéz volt választani :D megosztottalak,majd még pár nap múlva megosztalak még egyszer,szeretném ha nagyon sokan rád találnának, gyönyörűek az ékszereid :)
    még soksoksoksok lájkolót és szépséges ékszert! :D

    VálaszTörlés
  17. KiNeMaradjak ám! :)

    Annyira tetszik az első medál, ráadásul van két pár, ugyanilyen színű fülbevalóm (egy kék és egy lila) két másik üvegezős lánytól, úgyhogy arra pályázom :)
    Pedig a másik is úgy tetszik! Na, de maradok az 1. számúnál. :)

    Kiteszlek a blogomba :)

    VálaszTörlés
  18. Én is, én is :) A másodikat szeretném megnyerni. Ki is teszem mindjárt a blogra.
    Gratulálok a sok olvasóhoz, meg úgy egyébként is mindenhez, nagyon ügyes vagy :)))

    VálaszTörlés
  19. Minden csodásan szép, amiket készítesz. ha mégis lehet választani, én az 1. képen lévőt szeretném.
    Megosztottalak, s szeretnék rendszeres olvasód, majd vásárlód lenni :-)

    VálaszTörlés
  20. Én is szeretnék játszani,és a 2.ajándékot választanám.
    További szép alkotásokat kívánok neked!

    VálaszTörlés
  21. Mindenkinek nagyon köszönöm, annyira jól esik amiket írtok Lányok!!!:-)))))

    PiciMeli várlak szeretettel!:-)
    Nasi drága köszönöm!:-)

    Kobema, egyre járt az agyunk meg a nevünk!:-) Vagyis nálam a párocskám agya, mert ő találta ki nekem.
    Evelin! Külön köszön a kedvességed!:-)

    És Mindenkinek egyenként köszi köszi a sok kedves biztatásért!:-)

    VálaszTörlés
  22. Mindkettő gyönyörű, én a négyzet alakú világoskékbe estem bele :))
    Kiteszlek az oldalsávba !
    Pussz

    VálaszTörlés
  23. Játékfelhívás megosztva... :)
    Nagyon tetszenek az ékszereid, ha már muszáj választani a kettő közül, akkor én a 2-at szeretném.... :)

    VálaszTörlés
  24. Már egyszer kommenteltem, de úgy látszik eltűnt...szóval megosztottam a felhívást, nagyon szépek az ékszereid, ha esetleg én nyernék, a türkiz nyakláncot szeretném!:)

    VálaszTörlés
  25. Én sem maradnék le a listáról, szeretnék játékra jelentkezzni. Nagyon szépek az ékszereid, én a második képen szereplő gyönyörűséget szeretném megnyerni. További jó alkotásokat kivánok Neked!

    VálaszTörlés
  26. Az FB-n már megosztottam, ott talán jobban rontom az esélyemet. ;-)
    Lil(l)ám már van tőled, így most a másodikra fenem a fogam!

    VálaszTörlés
  27. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  28. Hááát nem volt könnyű választani, de végül az 1. mellett döntöttem.

    VálaszTörlés
  29. Marcsi, én a másodikat, a kéket szeretném. De nagyon! :) Meg is osztom a FB-n de rögtön! :)

    VálaszTörlés
  30. Én a kékért szeretnék játszani Marcsi! Sok puszi nagyon szépek az ékszereke, fészbúkon megosztom :)

    VálaszTörlés
  31. Nekem a második, azt szeretném a feleségemnek...:)

    VálaszTörlés
  32. Köszönöm a lehetőséget! Kitettelek facebookon, és a blogomban: http://kedykreativ.blogspot.com
    Nálam is van játék, jelentkezzetek!
    A második nyakláncot választanám!

    VálaszTörlés
  33. szia! kiraktam a játékot a facebook-ra. tulajdonképpen mindkét nyakláncba beleszerettem, de az elsőbe talán kicsit jobban, szóval őt szívesen örökbefogadnám :)

    VálaszTörlés
  34. Kitettelek féjszbukon! Gyönyörűek az ékszerek, ám élőben még szebbek (blogtali)! Köszönjük a lehetőséget! Nekem a 2. tetszik mert meseszép a színe!

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    Jövök én is játszani!! :)
    Kitettem a felhívást. Én a kékséget szeretném.

    VálaszTörlés
  36. Szia! Kitettem a játékot a facebook-ra. Választani nem tudok, ezért ha nyernék, meglepetést szeretnék. Mindkettô nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    A Kézművesek Találkozóhelyén olvastam a bemutatkozásodat, és ennek nagyon örülök. A felhívást már ki is tettem a blogomra.
    Hezitáltam egy darabig, nagyon nehéz dönteni, azt hiszem, a másodikat több ruhához és alkalomra fel lehet venni, tehát én az elsőt választom :) Csodaszépek a színei mindkét darabnak!

    VálaszTörlés
  38. Kedves Fiúk!(mert két férfi ember is van ám, és ennek nagyon örülök):-))
    Szóval Kedves Apa és Gellért nektek külön köszönöm, hogy írtatok és annyira tetszik, hogy játszotok az asszonyoknak egy esetleges nyereményért!

    LÁNYOK!!!!! Mindenkinek, de mindenkinek őszintén köszönöm a sok-sok kedves dicséretet, biztatást!:-))) Nekem mint alkotó embernek, ez a sok pozitív vissza jelzés nagyon jó érzés! Hálás vagyok és mindenkinek ezer köszönetem és puszi!

    VálaszTörlés
  39. Sorry, de én nô vagyok, csak a Google fiók így adja ki a nevem. De azért remélem nem haragszol. :)

    VálaszTörlés
  40. :-)))))))))))))))
    Ez nagyon jó, ne haragudj!!!!:-))

    Azért 1 pasi biztos van az Apa, ő a feleségének szeretné...azért így is jó még:-)))

    VálaszTörlés
  41. Jelentkeznék én is, a 2. nyakláncért. A felhívást a blogom oldalsávjába tettem ki!

    VálaszTörlés
  42. Gratulálok, csak így tovább! Mindkét nyaklánc nagyon szép (és a blogtalálkozó óta tudom, hogy élőben még ennél is sokkal szebbek!!!), nehéz a választás, de legyen a második! Kiraktam a felhívást a blogomban!

    VálaszTörlés
  43. Szia, én 1.számú rajongó vagyok:) Facebookon kint vagy:)

    VálaszTörlés
  44. örülök, hogy rád találtam, megosztottam a linkedet facebook-on, és szeretnék játszani az első nyakláncért:)

    VálaszTörlés
  45. valamiért nem jelenik meg az első kommentem, igy irom ismét, hogy megosztottalak facebook-on, és szeretnék játszani az első nyakláncért. itt marlen, fb-on Lippai Ildi vagyok:)

    VálaszTörlés
  46. Én a 2. nyakláncot szeretném megpályázni!:)

    VálaszTörlés
  47. Szeretnék én is játszani a 2. nyakláncért. :)

    VálaszTörlés
  48. Szívesen jelentkezem, bár nagyon nehéz választani, mert mindkettő csodás, de ha mégis, akkor legyen az első nyaklánc! Jó kis szülinapi ajándék lenne :-), (a sorsolás napján lesz a szülinapom), na talán... :-)
    A sok lájkolóhoz, meg olvasóhoz meg gratulálok, melynek gyarapodásán, az ékszereidet elnézve, nem kell csodálkozni :-D!

    VálaszTörlés
  49. Imádom a műveidet! Kitettelek a blogomra: http://daire.freeblog.hu és facebookon is. Mindkét medálnak nagyon örülnék, de inkább az 1-t választanám, az jobban illik hozzám.

    VálaszTörlés
  50. Szia :)
    Kiraktam a FB-ra, ide meg azt írom, hogy a négyzeteset szeretném :) További sok szép ötletet.

    VálaszTörlés
  51. Ketteskét szeretném, ha lehetne. :) Gyönyörűek, Marcsi, hajrá!!! :)))

    VálaszTörlés
  52. Nagyon szépek az ékszereid! Kitettem a játékot a blogomra. Én a második nyakláncot szeretném megnyerni. :)

    VálaszTörlés
  53. Gyönyörű darabok!!!Muszáj beneveznem a játékra :-)) A 2. képen látható lánchoz már van gyűrű, így ezt választanám... bár mind a kettő mesés!!!
    Ági

    VálaszTörlés
  54. szia
    szeretnék veled játszani
    nagyon tetszenek ékszereid/munkáid...
    az első ékszerért szállnék ringbe :-D
    minden jót

    VálaszTörlés
  55. Szia!

    Én is a második nyakláncért szállnék harcba;)

    Üdv:Ági

    VálaszTörlés
  56. Még sok száz lelkes lájkolót kívánok én is! ;)
    Ma végre kitaláltam, h az első nyakékre szeretnék inkább pályázni, persze teljesítettem a kritériumokat is, tehát kiraktalak a blogomra, nah meg mindjárt a facebookon is megosztalak, hadd lássák az ismerőseim is! ;)

    VálaszTörlés
  57. Szia Marcsi, már régóta nézegetek a szépséges üvegékszereidet. Én az elsőért játszanék... kint vagy a blogomon. Köszönöm a lehetőséget!
    Merci

    VálaszTörlés
  58. Drága Lányok! Köszönöm, amiket írtok...élmény minden nap benézni ide!:-)))) puszaaaa

    VálaszTörlés
  59. Nagyon szépek az ékszereid, régóta csodálom őket. Szeretnék játszani a másodikért. Valami gyönyörű szín van.

    VálaszTörlés
  60. Jaj én is az 1es, de mind2 szuper, mint mindig. Hirdetem a blogomban is:)

    VálaszTörlés
  61. Mindkettő nagyon szép, de azt hiszem nekem a második jobban állna. ;)

    VálaszTörlés
  62. Nóri szeretné a türkiz kockát! :)

    VálaszTörlés
  63. szia!

    a másodikat szeretnééém!
    megyek fb-ra és osztom megfelé! (:

    VálaszTörlés
  64. Hát...azt hiszem,hogy itt már lecsúsztam róla, minden esetre itt is szeretném agyba-főbe dícsérni az ékszereidet, mert álomszépek. És ebből tényleg nem lehet két egyformát készíteni, így 100%-ig egyediek. Hát...nem hiszem,hogy én tudnék ilyennel foglalkozni, így Páromhoz fogok fordulni, ha szeretne meglepni... ^^

    VálaszTörlés
  65. VÉGE!!!:-))) Mindenkinek ezúton is köszönöm asok sok kedvességet!:-))) Hamarosan jövök a nyertes nevével!:-)

    VálaszTörlés
  66. Juj de izgulok már (én,a világ egyik legnagyobb üvegékszer rajongója:)))

    VálaszTörlés
  67. Drága Evelin!!!! Sajnálom!:-((( Ilyenkor mindig szeretnék sokat adni.....annyi kedves, helyes hozzászólás volt. És te is....:-))))))))

    VálaszTörlés
  68. Ó semmi gond, én így is nagyon örülök a kedvességednek, no meg izgulni is jó volt :D
    Köszönjük szépen a soksok felajánlást :)

    VálaszTörlés
  69. Én köszönöm, hogy játszottál! Lesz majd még játék máskor is!:-)))

    VálaszTörlés