2010. szeptember 14., kedd

KARMAZSIN I.

Régi tervezgetés valósult meg végre a tegnapi napon. 1-2 hónapos levelezgetés,  (egyszerűen mindig vagy nekem vagy a Krisztának jött közbe valami.):-) egyeztetés után végre  az én munkáim is kaphatóak lesznek a Karmazsinban a Ráday utca 19. szám alatt!

Mutatnék pár képet (aki esetleg még nem ismerné) a fantasztikus hangulatú üzletről, ami személyesen még jobban levett a lábamról. A sok szép régi bútor, lámpa (imádom őket) körbevéve új kézműves munkával, egy hangulat bomba! 
Sok kedves alkotótársam gyönyörű munkái is kaphatóak még a boltban. pl.: Bodzsár Nóri, Vera Násfa, Kricsár Ancsa, Mézesmelange (hirtelen abban a kis időben, amíg ott voltam az ő munkáik ismertem fel. Ezer bocsánat azoktól akiket kihagytam, mert biztosan kihagytam, olyan sok szép munka van még ott. Majd legközelebb ha több időm lesz körbenézek jobban. Ígérem.:-))))

Készül a karmazsin weboldal, webáruházzal, így hamarosan már ott is lehet majd nézelődni, vásárolni. Amint pontosabb információm  lesz szólok. Amit most tudok, hogy már a fhinisben vannak...

Addig is pár kép a boltról kívül-belül. 



ez a kép kicsit homályos lett, bocsánat, majd csinálok róla újat, de a hangulatát azért lehet rajta érezni, és nem bírtam kihagyni, bocsánat...:-)

Az ott kapható munkáimról majd legközelebb...:-)))

5 megjegyzés: