2010. szeptember 21., kedd

Kricsár- Kinema csere-bere

Jó pár hete Kricsárnál megláttam egy fülbevalótartó fa formájú tüneményt. Tudtam nekem Ő kell. Addig addig, míg csere lett belőle. Én pillanatok alatt megkaptam, Ancsának pedig hosszú heteket kellett várni, mire összetudtam válogatni azokat az üvegeimet amit, neki szántam. Amiért olyan kedves volt és türelemmel kivárta, míg elküldöm az üvegeket, úgy gondoltam meglepem pár plusz darabbal:-)

Amit adtam...



És amit kaptam..


Mindkét képet Ancsa készítette, köszönöm!:-)

6 megjegyzés:

  1. Jó csere volt, bárhonnan is nézem :)

    Imádok csereberélni :)
    Ancsával filigrán cicát cseréltem, azzal is sittysutty készen lett:)

    VálaszTörlés
  2. Igen Tímel szerintem is jó csere volt. Igaz be kell vallanom őszintén, hogy nagyon ritkán cserélek. Általában, csak akkor ha valamire nagyon nagyon vágyom.:-)) És persze az alkotója is vágyik egy ékszeremre...:-) vagy jelen esetben üvegemre.:-D

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁ, akkor te happoltad el előlem, én is szemezgettem vele...:o))))))

    VálaszTörlés
  4. Én is úgy gondolom, hogy nagyon jó csere volt:) Nekem mindenképpen:)
    Kriszti, azért készíthetek másikat is:))

    VálaszTörlés
  5. Ancsa, láttam azóta készítettél virágot is, az is tetszik. Még érlelődik a dolog, de előbb - utóbb meg foglak keresni miatta!:o))

    VálaszTörlés