2010. szeptember 20., hétfő

Visszafogottan...

Nagyon szeretem a színeket, de nemrég egy olyan medált is készítettem ami számomra már egy visszafogottabb színvilág. Igaz azért egy kis színt a pánt részével belecsempésztem, de nagyon tetszik, hogy a lila motívum a pántban visszaköszön, és a vékonysága miatt, nem domináns. Tudom az akasztó lehetne szebb, hogy az áttetsző részén valami szép íves vonal látszódjon, de arra gondoltan, hogy mivel a medál is szögletes formájú, talán annyira nem lesz gond, plusszban ami még nagyobb motiváló erő volt, nincs más akasztóm itthon. Kicsit gázgéza, tudom....:-) 



12 megjegyzés:

  1. Szép lett!
    Engem nem zavar az akasztó, összhangban van a hátsó kapoccsal.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem sincs gond az akasztóval! Nagyon jól eltaláltad, szép,nyugodt harmonikus darab lett :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Lányok, akkor megnyugodtam!!!:-)

    VálaszTörlés
  4. Nagggyon szép, az akasztóval sincs gond!:o)

    VálaszTörlés
  5. szerintem is igy szep, visszafogottan, akasztostol, mindenestol!:)

    VálaszTörlés
  6. De jó....:-)))))) Köszi, köszi, köszi! :-D

    VálaszTörlés
  7. Nekem is tetszik, úgy ahogy van :)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem hamar lecsapnak erre az ékszerre, nagyon szép!

    VálaszTörlés
  9. Köszi majdnem druszámm!:-)))

    És remélem Ágikám...:-))) köszi neked is, puszzz:-)))

    VálaszTörlés