2010. november 9., kedd

Giga gyűrű

Be kell vallanom, hogy imádom a hatalmas ékszereket, ez néhány szőrös medálon meg is látszott.  Nem csak a medálokért rajongok, ha nagy, hanem legfőképp a gyűrűkért. Eddig inkább visszafogottabb méretekben készítettem őket, mert sokszor már a 2x2-es, számomra normál méretet is sokan nagynak találták. Most elérkezettnek láttam az időt, hogy végre magamnak és annak a pár embernek akik szintén ilyen mega mániában "szenvednek" elkészítsek pár gyűrűt. Az első ilyen darab ez a karamell alapon narancs csíkos és bordó "pöttyös" drágaság, ami 3x3 cm-re sikeredett. De lehet, hogy ennél lesznek nagyobbak is...egyszerűen imádom, ha egy gyűrű ennyire domináns.:-D Tudom, nem ez az átlag, de remélem akad pár ember aki szintén így érez. Szóval rokon lélek kerestetik!



5 megjegyzés:

  1. Drága Marcsikám csatlakozom melléd!Ráadásul ezek a gyönyörű színek!
    Ne csináld ezt velem! :-)))

    VálaszTörlés
  2. Rokonlelek jelentkezik!:) Bar azt hiszem, rolam mar ez kiderult, latvan az ekszereim, nalam szinte minden XL:)
    Ugy vagyok ezzel, hogy bizsuban szeretem a nagy meretueket, ekszerben viszont a kis finomakat.....De van,hogy forditva:)

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy már 3-an vagyunk!!:-))))

    VálaszTörlés
  4. Én is-én is! :-) Imáom a 3*3 cm-s gyűrűmet. :-) A nagyobb az már talán nekem is túl sok lenne, de 3 cm-ig tuti állati! :-D

    VálaszTörlés