2010. december 13., hétfő

Vadjutka

Két apropója is van annak, hogy a Juditról írok.

Pár hete, talán egy hónapja olvastam, hogy Vadjutka Rikkancsok kerestetnek, vagyis Judit banner csere  barátokat keres. Nagyon megtetszett az ötlete, mert valamilyen formában az én agyamon is átfutott ez a gondolat. 
Írtam neki, Ő rá bólintott, így a banner csere megköttetett, így lettem én is Vadjutka Rikkancs.

Majd jelentkeztem a Bodzsár Nóri szervezte ajándékozzuk meg egymást karácsonyra "játékra" és a sors ismét Juditot adta, vagyis Nóri őt sorsolta ki nekem akit meg kell ajándékozzak! Ennek nagyon örültem, de persze rögtön elkezdtem parázni, hogy olyat tudjak Neki küldeni, aminek azért örülni fog. Épp azon agyaltam, milyen színű legyen, milyen stílusú, úgy egyáltalán....amikor is találkoztunk a Hanukarácsonyon,  nézegette és megdicsérte a textillel kombinált üvegeimet!:-) 
Nagyokat vigyorogtam, magamban és így könnyű volt döntenem mit is ajándékozzak neki!  Így végül annak a nyakláncomnak a kistestvérét választottam ki számára, amit legutóbb megfogdosott! :-)

Most már tudom, hogy megérkezett az ajándékom, Juditnak tetszett, így megmutathatom Nektek is, hogy mit is adtam fel neki postán! 




2 megjegyzés: