2011. április 25., hétfő

Maxi medál kollekció I.

Az open studio megnyitására valami egészen újjal szerettem volna előrukkolni. Mivel a Maxi gyűrűimnek nagy a sikere, így arra gondoltam, jöhetnének a maxi medálok is. Eddig is törekedtem, hogy egyedi és új dolgokat tervezzek, de a legújabb koncepcióm az volt a tervezés alatt , hogy a  megszokottól még eltérőbb formavilágú, ékszereket alkossak. Igyekeztem friss színeket használni, lévén, hogy már tavasz van és a nyár is hamarosan beköszönt. 
Így született meg  a MAXI MEDÁL KOLLEKCIÓM. 

A studio fotóknál ígértem, hogy hamarosan megmutogatom közelebbről is a nyakláncokat. Elkészültek hát az új képek, és szeretném egyenként megmutatani Nektek a kollekcióm maxi darabjait közelbről is.

Az első nyaklánc egy bézs alapon lila-kék színű félköríves medál, textil akasztóval. Mert ugye a textilt nem hagyhattam ki az üvegem mellől.
Remélem őket is ugyan olyan nagy szeretettel fogadjátok majd mint a gyűrűket. :-)





3 megjegyzés:

  1. Ez is igazán szép lett, és olyan bohókás, legalábbis nekem!

    VálaszTörlés
  2. Ez az egyik kedvencem a maxi medálok közül!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Lányok! Olyan jó visszajelzéseket kapni.:-))))

    VálaszTörlés