2012. január 19., csütörtök

Életjel

Az elmúlt hetekben, sok minden történt, de valahogy egyik sincs még olyan állapotban, hogy erről önálló cikkeket írhattam volna  itt a blogon. Azért a Facebookon történtek az események, még ha kicsiben is.
Most egy kis összegzés az elmúlt hétről.
Elkezdtem a facebook oldalam régebbi és új képeinek albumba rendezését, amit persze lassú munka, és nem is rögtön látványos. 

Albumok, amik már alakulnak : 

A maxi kollekciót még majd bontom tovább, de addig is hogy könnyebb legyen a nézelődés, elkezdtem egy összegzést, azokról az ékszereimről is. A home decor albumokkal még adós vagyok.

Az új kollekciómhoz meghirdetett név választós játék nyertesei megkapták az ajándékukat. Péntek 13-ra készültem egy saját montázzsal, közben új ékszereket vittem az Insitu Design Shopba, a gyűrűk már szinte mind elfogytak, kellett az utánpótlás.

 
De az elmúlt hetek nagy munkái mégis csak a következők voltak:
- két pályázatra készítettem leadandó anyagot.
- új kollekciókon dolgozom  január eleje óta. Az egyik már pár hete kész is van, csak jövőhéti  fotózása vár. A másik még kísérletezési fázisban van, és leginkább csak tavaszra tervezem a megjelenését. Sok munka van még vele, de az előkészületi munkáit már elkezdtem. És persze készülnek az új tálak, gyertyatartók. 

Szóval  dolgozom én, csak még nincs kézzel fogható, vagy megmutatásra érett anyagom. Persze, amint olyan állapotban lesznek, mutatom ám majd Nektek.:-) 
Ja, és még jövök a téli leárazással és a játékkal is, ahogy január elején ígértem.

Hirtelen, most ennyi, igyekszem majd nem 2-3 hetente írni ezentúl.
Ha bármi kérés, kérdés lenne...csak rajta! ;-D



2 megjegyzés:

  1. Remélem is,mármint hogy ide is fogsz írogatni sűrűbben.Sajnos én még mindig, ódivatúan, jobb szeretem a blogokat nézegetni. :-)

    VálaszTörlés
  2. Igen, próbálom, csak olyan nehéz munka mellett ennyi mindennel foglalkozni, de ígérem megpróbálom a blogot nem elhanyagolni idén! :-)

    VálaszTörlés