2013. május 31., péntek

Retro üveghal új élete

Az úgy volt, hogy egy nap kaptam egy levelet Bettitől, hogy lenne neki számomra egy retro üveghala. Azaz kettő a másikról majd máskor mesélek, mert ő még épp átalakulás alatt van, így titok. 

Elhozta nekem, kissé törötten, hogy majd kezdjek vele valamit, mert ő már nem tud. A szája és a farka része volt picit hibás. De amint kicsomagoltam az újságpapírból láttam, amúgy egy tipikus 60-70-es évekbeli üveghal, ami anno sok-sok vitrinben megtalálható volt. A nagymamámnál és nálunk is lakott egy vagy kettő, de már évek óta nem láttam őket, szerintem a padláson lehetnek egy dobozban, talán. De egyben biztos vagyok a nagymamámé tuti a vitrinében lakott sok-sok nipp mellett :-) 

Persze ezen kívül sok családnál láttam hasonlót, de két egyforma darabbal soha nem találkoztam. Szerintem ez abból adódhat, hogy valószínűleg üvegfújással készült így mind egyedi darab volt, még akkor is ha a színeiben nagyon hasonlóak. 

No meg is érkezett hozzám, újságpapírba csomagolva, és ugyan akkor még nem tudtam mi lesz belőle, csak abban voltam biztos, hogy izgalmas dolog egy régi, öreg, törött tárgyat új életre kelteni. De mi legyen belőle???
Sokat gondolkodtam a kis törött jövevényből (bár nem is olyan kicsi) mi is készüljön? Több ötletem is volt, de végül arra gondoltam mi lenne ha tál lenne belőle. Így született végül újjá a kemencémben.


Íme, az előtte és utána egy montázsban! 
A többi képért: katt ide!

(Ha esetleg nektek is van olyan régi vagy új üveg tárgyatok ami már nem kell, kidobásra ítéltétek vagy kissé törött és szívesen nekem adnátok, küldjetek róla egy fotót, és ha megtetszik szívesen örökbe fogadom!)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése