2015. december 22., kedd

Kinema parkolópálya

Dolgoztam az Ikeában, és szép lassan beindult a fotózás! Napról-napra egyre több és több időt követelt a mindennapjaimból, most már ott tartok, hogy akármerre járok napközben, egyszerűen nem tudok már nem úgy gondolni bármire amit csak látok, hogy azt hogyan is mutathatnám meg egy képen. Imádom, úgy kapcsol ki, hogy közben mégis megmozgatja az agyamat. Amikor csak időm engedi, fel is töltöm a képeimet az Instagram oldalamra.


Mindent és mindenkit lefotózok akit csak lehet, és persze aki csak hagyja magát. Szeretem az elkapott pillanatokat, de nagyon élvezem amikor egy "glamour jellegű" fotózásnál kitalálhatom, a helyszínt, a design, a stílust. Szeretem átgondolni és kitalálni előre, mit is szeretnék látni a képeken. Ez főleg a női fotóknál működik.



 VAGY a páros fotózásoknál is működne, de ilyenben még csak egyszer volt részem, amikor az unokatesómék elhívtak az esküvőjükre fotózni. Bár amúgy eddig csak barátokat és a családot fotóztam, de remélem jövőre talán már nem csak a őket fotózhatom.


Olyan jó érzés, amikor egy nőből legyen az egyéni vagy páros fotózás, kitudom hozni a maximumot ami benne van! Imádom a visszajelzéseket, amiket a nőktől kapok miután megkapták a képeket tőlem, magukról. :-)

Szóval miközben a Kinema kényszerpihenőjét töltötte, és a parkolópályán pihent, én konyhákat terveztem, árultam és elkezdtem fotózgatni.

Még a Kinema ideje alatt,  környezettudatos életet élve, a Tudatos Vásárlók Egyesületénél  Ökokör képzésre jártam, majd elvégeztem egy Ökokör csoportvezetői képzést is. Szerettem volna itt Budafokon egy Ökokör csoportot elindítani, de úgy látszik, itt nem sok környezettudatos ember lakik. :-) Nem jött össze az alap létszám sem, pedig még ingyen helyünk is lett volna. De visszatérve a fotózáshoz, a Tudatos Vásárlók egyesülete segített hozzá az első cikkhez, amiben megjelentek a fotóim. Kaptam egy felkérést,hogy mivel a csoportvezetői képzésen készített fotóim nagyon tetszettek neki, nem lenne-e kedvem lefotózni  a Heinrich Alkotói Szint-et. Volt! :-)




Szóval elindult a fotózás, és annak kőkemény tanulása, ami azóta is tart. Sokat foglalkozom vele, gyakorlok és próba fotózok, amikor csak az időm engedi. Az áttörést Jurassza Zsófi fotós, enteriőrfotós kurzusa jelentette, amit szakmai okok miatt tudtam és akartam elvégezni, ahol nagyon sokat tanultam a gépemről, a képalkotásról, magáról a fotózás alapjairól.
Most is ösztönből alkotok, de már tudom mit és hogyan kell állítanom a gépemen, hogy egyre jobb és jobb lehessek. Persze tudom, sokat kell még tanulnom!

Kicsit előre szaladtam, ezzel az enteriőr fotós kurzussal, mert Zsófit az új munkám révén ismerhettem meg, mivel hamarosan az Ikea után melegváltással új  munkahelyem lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése